en hel helg med bara mx ! :)

PUBLICERAT: 2010-05-23 | 21:39:29

Gud , en bättre helg än denna har jag aldrig haft ! :)  

Solen skiner - varmt - allt folk - alla motorcyklar så klart ! :) - lukten av bensin - Sandstorm innan start - Och mycket mycket mera ! :)

Jag har i alla fall haft en underbar helg hoppas ni har haft det med :)

Mycket kort blev det också :) Första gången tillochmed jag blev riktigt nöjd ! :D väldigt ovanligt faktiskt :) haha

Det va ju första gången jag va ute på en banan och fotade också :) lite nervös va jag allt med det hör ju till :)
Det gick bra på banan och jag blev inte påkörd som jag trodde ;) hehe
bilderna som jag tog ska jag skicka till Tibro MK sedan åker dom vidare till Tibro Kommuns sida fast där blir det ett bildspel så lite roligare att kolla på kanske :) Hoppas ni håller utkik ! :D

Roligt att få lite kommentarer också :) Fortsätt så !

Nu ska ni få se några bilder ifrån SM i Tibro 22-23 Maj 2010 :




















I rätt ordning : Sondre Froystveit - Filip Thuresson - Markus Norlen - ? - Magnus Lindfors - Jonatan Dahlgren - Patrick Johansson - Elin Mann - Filip Bengtsson - Alex Eriksson

/ Amanda


Permalink | Motocross | 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: evelina

han heter jonas edberg :)

2010-05-25 @ 20:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NAMN: Amanda
ÅLDER: 14år
KÖN: Kvinna
FAMILJ: Mamma, pappa, och lillebror Emil
BOR: Tibro
INTRESSE: Foto och vara med kompisarna

RSS 2.0