Vintercupen i Carlsborg 2010 ! :)

PUBLICERAT: 2010-03-06 | 23:05:19
Idag har jag varit i Karlsborg för att kolla på deras Vintercup 2010 ! :)

Vi hade tur att det va så varmt ute så man slapp att frysa så ;) haha
Jag har i alla fall haft en jätte bra dag i skogen med en massa trevligt folk ..
Och vi hoppas på en lika bra helg nästa vecka :)



Jag kollade på klockan nu och vet ni hur länge jag har suttit och redigerat kort ?!
i 7 timmar herre gud säger jag bara har haft fullt upp med att redigera och skickat kort till dom killar som ville ha :)

Här kommer bilder från dagens tävling ! :

Mattias Ojanperä


Anton Sandstedt


Calle Johansson


Pontus Skoog


Björn Rydberg


Erik Larsson

Om man vill ha bilder på sig själv kontakta mig : [email protected]

/ Amanda


Permalink | Motocross | 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NAMN: Amanda
ÅLDER: 14år
KÖN: Kvinna
FAMILJ: Mamma, pappa, och lillebror Emil
BOR: Tibro
INTRESSE: Foto och vara med kompisarna

RSS 2.0