Sjuk ! :(

PUBLICERAT: 2010-03-09 | 20:28:00

Blev sjuk i söndags kväll . Började med att jag fick jätte ont i huvudet  men jag trodde att det skulle gå över fort men sen fick jag feber med :( trodde det skulle gå över men nej det gjorde de inte så jag stannade hemma igår och idag vet inte om jag ska gå imorn eller stanna hemma får se ..

I Lördags och Söndags kändes de som om jag bodde på endurobanan i karlsborg ;) haha
Kortena jag tog i lördags är klara . Men dom jag tog i söndags har jag inte ens kollat på  för jag har inte orkat de nu när jag är sjuk :( ..

Men jag hoppas verkligen att jag frisknar till för i helgen är det ju avslutning i skövde för vintercuperna 2010 det ska bli jätte kul och jag ska passa på att ta mycket kort !! :)

Blir nog inget mer bloggande i veckan så ha en fortsatt bra vecka så hörs vi till helgen ! :)

/ Amanda





Permalink | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NAMN: Amanda
ÅLDER: 14år
KÖN: Kvinna
FAMILJ: Mamma, pappa, och lillebror Emil
BOR: Tibro
INTRESSE: Foto och vara med kompisarna

RSS 2.0