Sista vintercupen för år 2010 ! :(

PUBLICERAT: 2010-03-12 | 18:45:26
Hejsan på er alla !


Kom precis hem har varit i skövde med pappa i typ 3 timmar nu ..
Vi åkte först till en bilaffär och köpte saker till bilen sen åkte vi till ***** onoff igen !
Nu har vi äntligen fått det här klart hoppas jag ! I nästa vecka kommer ett nytt objektiv hem till mig !! :D Äntligen !
Så hoppas det håller hela sommarn iår så det blir mycket fina närbilder :)


Nu laddas kameran för fullt ..
Det är ju väldigt bra att ha mycket batteri i kameran om man ska till en crossbana dan därefter ;)
Ska ta så mycket kort jag bara kan imorgon eftersom det är sista vintercupen för i år :( nejnej! det vill jag inte ,det kan ju fortsätta i några veckor till eller hur? :D haha
 
Nu när jag har varit hemma hela veckan så hoppas jag verkligen att jag orkar en dag i endurospåret.

Nu ska jag tömma minneskortet och packa kameraväskan tills imorrn :)

Lycka till ! :)

//Amanda



Permalink | Motocross | 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NAMN: Amanda
ÅLDER: 14år
KÖN: Kvinna
FAMILJ: Mamma, pappa, och lillebror Emil
BOR: Tibro
INTRESSE: Foto och vara med kompisarna

RSS 2.0