mx-arena ! :)

PUBLICERAT: 2010-03-31 | 23:09:52

Som jag skrev i förra inlägget så skulle jag till Mx-arena idag med Martin och Daniel :)

Så min kväll har alltså spenderats i Mx-arena i några timmar :) trevligttrevligt ..
Om man vill ta kort så är inte det bästa att åka till arena direkt :) Det är sjukt svårt och mina bilder blev inte alls bra ! men jag lägger ut dom ändå :) .

Men det var bara roligt att komma ut lite igen och kolla på cross ! :)   Cross är ju det bästa som finns :)


Imorgon ska jag ÄNTLIGEN åka till stan och hämta mitt objektiv som har varit inne på lagning jätte länge ! :( men nu är det här och då ska man va glad ! :D
Det kommer ju precis i tajming när cross säsongen snart börjar igen ! :) som ska bli sjukt kul !

CROSS-MOTORBANA-HUSVAGN-ALLA UNDERBARA FOLK PÅ BANAN-SOLA-BADA- Åå gud va jag längtar till allt detta ! :) finns ju hundra saker till men detta är det jag längar tíll mest !


Nu ska jag ta och sova ! :=)

// Amanda


jag vet att dom är dåliga !

Permalink | Motocross | 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NAMN: Amanda
ÅLDER: 14år
KÖN: Kvinna
FAMILJ: Mamma, pappa, och lillebror Emil
BOR: Tibro
INTRESSE: Foto och vara med kompisarna

RSS 2.0