Lördag ! ♥

PUBLICERAT: 2010-03-20 | 20:14:16

Redan lördag .. helgen går så fort som inte är bra :)

Vaknade kl . 11:00 idag sov riktigt länge enligt mig :)
hoppade snabbt in i duschen sen ringde mobilen , Magnus ville att jag skulle komma till A&T och göra lite saker :)
Va där en stund och resten av dagen har jag STORstädat mitt rum gud hur mycket kläder kan man ha egentligen ? :O
I alla fall så har jag hängt upp alla mina kläder på en ställning och slängt hur mycket som helst så nu blir det att beställa nya kläder i kväll tror jag :)

Kom nyss hem från en lång kvällspromenad riktigt skönt när man inte behöver ha på sig så mycket kläder längre eftersom det är + grader det gillar jag :)

Ha en bra Lördags kväll!

// Amanda

Permalink | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NAMN: Amanda
ÅLDER: 14år
KÖN: Kvinna
FAMILJ: Mamma, pappa, och lillebror Emil
BOR: Tibro
INTRESSE: Foto och vara med kompisarna

RSS 2.0