Hemma från Göteborg ! :)

PUBLICERAT: 2010-03-28 | 21:01:06
Kom hem för någon timme sedan :)  Jag har haft en jätte bra helg och jag vill först och främst tacka farmor och farfar för allting vi har fått :D !  Jag är jätte nöjd !


Lördagen :

Åkte kl 08:00 till Göteborg och va framme runt 10-11 tiden :) sen blev det att åka till hotellet där vi skulle bo , jätte mysigt . Sen efter de så blev det att gå till turistmässan :)
Jag kan bara säga att man får kramp i fötterna av att gå så mycket ;) men i alla fall så var vi där ett tag men efter lunchen så va jag och Emil sugna på att åka och shoppa istället :) så vi tog taxin till Nordstan med mamma och Marie. Det blev kläder som vanligt :) , ett par leggings med lager lappar på eller vad man ska säga , en skjorta älskar den! :) och ett par jätte coola byxor :) ..
När vi var klara i stan så tog vi taxin tillbaka till hotellet för längst upp på hela 23 våningen väntade familjen ..
Tog det lungt och satte oss i baren :) jag vet inte hur mycket läsk jag har druckigt i helgen men det kan man bjuda på när man är borta :) det är ju inte varje dag man är i Göteborg och bor på hotell lixom :D haha..



Söndag :

Vaknade 09:00 då var det dags att göra sig iordning för kl 09:30 skulle vi äta frukost :)
Efter frukosten så var vi tvungna att checka ut från hotellet :)
Det roligaste på hela helgen i Göteborg va nog Universeum det va skit kul det trodde jag inte , men det va de :) på Universeum kan man kolla på en massa olika saker först kom vi in i regnskogen där inne fanns det en massa djur . t ex .. apor , en massa fåglar, fiskar  m.m :) Det kommer en massa bilder senare.
Men efter hela denna dagen på Universeum var vi alla helt slut så vi slutade dagen i Göteborg på en resturang :)
Hämtade bilarna och började åka hem mot lilla Tibro igen :)


Det här va bara lite fakta om min helg den går att beskriva med flera tusen ord till men jag orkar inte mera nu :)

Bilder från helgen kommer nog in imorgon :)


Och imorgon är det PÅSKLOV gud va gött det ska bli :D

// Amanda
Permalink | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NAMN: Amanda
ÅLDER: 14år
KÖN: Kvinna
FAMILJ: Mamma, pappa, och lillebror Emil
BOR: Tibro
INTRESSE: Foto och vara med kompisarna

RSS 2.0