Fredag ! :)

PUBLICERAT: 2010-03-05 | 15:45:12
Äntligen fredag igen ! :)

Denna veckan har gått väldigt fort tycker jag fast det är ju bara bra så det blir helg igen för det gillar vi ju eller hur ? ;)

Nu sitter jag och väntar på mamma för vi ska åka in till Skövde! :)

Jag ska köpa ett batteri till min kamera som ska va i batterigreppet , som jag glömde att köpa när jag va i stan och ändå skulle köpa batterigreppet . Menmen det är alltid trevligt att åka in till Skövde ! :) haha

Hörs ikväll !
/ Amanda
Permalink | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NAMN: Amanda
ÅLDER: 14år
KÖN: Kvinna
FAMILJ: Mamma, pappa, och lillebror Emil
BOR: Tibro
INTRESSE: Foto och vara med kompisarna

RSS 2.0