Batterigrepp ! ♥

PUBLICERAT: 2010-03-01 | 19:30:00

Va i stan med pappa idag för att åka till ***** onoff och klaga på vårat objektiv m.m
Vill ju ha det snart när alla tävlingar börjar :)
Så man kan få fina närbilder när alla killar står redo inför start på startgrinden :) ..

Och eftersom jag fyllde år igår så fick jag ju en massa pengar så jag passade på att köpa ett batterigrepp som jag har velat ha länge :)
Ska förhoppningsvis inviga det till helgen då det är Carlsborgs tur att han Vintercupen :)
Hoppas det inte blir insällt denna gången med ..Tidaholms vintercup ställdens ju in för att det har snöat så ! :(


Såhär ser min kamera ut med batterigreppet på:)

Permalink | Min vardag | 3 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Johannaaa

seriöst pandus, du behöver snart en lastbil till den där kameran!

Den har ju för sjutton snart mer saker på sig än vad min häst har!

:)<3

2010-03-01 @ 22:13:53
URL: http://johannafellbrandt.blogg.se/
Postat av: Amanda

svar till johanna : haha johanna jag måste bara ha mer och mer saker :D <33

2010-03-01 @ 22:36:16
Postat av: johanna

DET KALLAS ATT VARA BEROENDE MANDI!

du får köpa en trailer till den snart :DDDD

<33

2010-03-02 @ 12:57:57
URL: http://johannafellbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NAMN: Amanda
ÅLDER: 14år
KÖN: Kvinna
FAMILJ: Mamma, pappa, och lillebror Emil
BOR: Tibro
INTRESSE: Foto och vara med kompisarna

RSS 2.0