Tidaholm 19 juni ! :)

PUBLICERAT: 2010-06-19 | 17:51:13

Morgonen i Tidaholm var ju inte super kul , det började ju så klart med att det regna :( typiskt !
Det regnade hela dagen i stort sett , så det blev inga kort på dom små + dom andras träningar :(
Men som tur slutade det att regna då när killarna skulle köra igång med första heatet ! :)

Kan ju bara säga en sak jäklar vad ni kör killar ! :D
Super duktiga allihopa !

Jag vill även säga ett litet tack att ni kommer fram till mig och säger att jag tar fina bilder osv . Tack så jätte mycket det är superkul att höra ! :)

Superkul att träffa allt crossfolk igen ! :D
Både dom som kör och ej ;)
haha


Imorgon blir det att titta lite på Emil när han tränar enduro :)







 

 











Som sagt , jag försöker lära mig min nya kamera så bilderna varierar :)

/ Amanda

Permalink | Min vardag | 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: felicia!

fin fina bilder du tar, verkligen...

2010-06-20 @ 17:57:40
URL: http://feliciaabby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NAMN: Amanda
ÅLDER: 14år
KÖN: Kvinna
FAMILJ: Mamma, pappa, och lillebror Emil
BOR: Tibro
INTRESSE: Foto och vara med kompisarna

RSS 2.0