Nu är det sommar nu är det sol ! :)

PUBLICERAT: 2010-06-05 | 09:05:47
Redan 15 grader kl 08.00 på morgonen helt underbart ! :)

Snart så ska jag och mamma dra iväg till skövde för att hämta min kamera !!!!! :D gud va jag längtar ...

Sen så blir det att åka direkt till Tidaholms banan för att förmodligen knäppa några bilder osv . :)
Livet kan inte bli bättre nu ;)

Tycker att det är tråkigt när det inte är några tävlingar för Emils del :(  börjar igen den 19 då det är i Tidaholm .. men sen så är det uppehåll :( riktigt tråkigt vet inte hur jag ska klara mig .. Om det är någon som ska iväg på något USM så snälla hör av er så kanske jag kan få åka med :) skulle vara riktigt kul faktiskt :)

Nu så ska jag åka iväg :)
Vi hörs ikväll , njut av denna lördagen :)


startgrind + sandstorm = ♥

/ Amanda
Permalink | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NAMN: Amanda
ÅLDER: 14år
KÖN: Kvinna
FAMILJ: Mamma, pappa, och lillebror Emil
BOR: Tibro
INTRESSE: Foto och vara med kompisarna

RSS 2.0