Gött med sommarlov! .... :)

PUBLICERAT: 2010-06-12 | 10:43:58

Idag vet jag inte riktigt vad som händer kanske någon kompis , mormor & morfar skulle i allafall komma på en fika senare :)

Skulle egentligen vilja fota lite cross med min nya kamera som bara är använd ca 3 gånger :)
Men eftersom vi fick reda på att Emil inte fick träna så mycket för doktorn så blir det ju även inte så mycket fotande för min del :( men ska verkligen försöka att komma iväg så mycket som det bara går för fota måste man ju göra , eller ? ;)

Så nästa helg blir det förhoppningsvis en hel Lördag tillbringad på Tidaholms motorbana ! gillas :)
Då det är skaraborgsfräsen . Näst sista tävlingen i Juni sen är det ett litet sommar uppehåll :(

Men att få komma ut på motobanan är ju rena paradiset för mig ! :) hehe


En liten sommarbild :)

/ Amanda

Permalink | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Finn Hansen

Hej Amanda det er virkeligt nogle super gode fotos du har taget.

2010-06-30 @ 19:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NAMN: Amanda
ÅLDER: 14år
KÖN: Kvinna
FAMILJ: Mamma, pappa, och lillebror Emil
BOR: Tibro
INTRESSE: Foto och vara med kompisarna

RSS 2.0