Målning pågår ...

PUBLICERAT: 2010-07-20 | 19:45:49

Hemma på Allégatan :) Började igår kväll och det har gått riktigt fort , fortare än vad jag hade tänkt mig :) men det är ju bra ! Bara 2 väggar som ska målas 1 gång till sen är hela garaget klart :)

Imorgon blir det som sagt att måla klart dom 2 väggarna sen blir det väl lite mera pill :) Fönster & knutar ska målas :) lite jobbigare och lite tråkigare .Men om man har fått en lite dyrare kamera som jag fick så måste man ju betala av lite , det är bara att hålla klaffen , se glad ut och måla vidare ;) hihi ! ett mycket bra tips är även att lyssna på musik jag lovar er det går mycket snabbare då + att det blir roligare...

Nu när det är sommar och så fint väder , så blir det inte så mycket bloggning och typ ingen data över huvudtaget !
Det kommer mer in bilder än text !

Vad vill ni ha mera av : Bilder / text . tacksam för svar så jag vet vilket :)

Ni får ha en fortsatt bra kväll . Det ska jag ha , film och energi drink :)



Blir ett helt nytt hus !

/Amanda

Permalink | Min vardag | 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Anonym

duktig du är :D

2010-07-22 @ 15:43:19
URL: http://malmboorgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NAMN: Amanda
ÅLDER: 14år
KÖN: Kvinna
FAMILJ: Mamma, pappa, och lillebror Emil
BOR: Tibro
INTRESSE: Foto och vara med kompisarna

RSS 2.0