Kreta 1-8 Juli ♥

PUBLICERAT: 2010-07-11 | 22:09:50

Ojoj vart ska jag börja ?

Vill först börja med att tacka Farmor & Farfar sjukt mycket för denna underbara resa till Kreta ! :)
Har verkligen haft jätte trevligt !

Okej nu kommer min resa !

Kom till Landvetter vid ca 3-4 på natten mellan onsdag & torsdag .
Blev en långsam och tröttsam resa till Göteborg , kan kanske bero lite på att jag satt uppe hela natten också och sov inte på nästan 2 hela dygn ! ;) eftersom att i Kreta går tiden 1 timme före .

När vi kom fram va det bara att slänga in alla resväskor på rummet och bara hoppa i poolen ! :)
Då va det verkligen semester !

Veckan i Kreta har bestått av lite shopping , en utflyckt till en underbar strand som jag skulle kunna stanna på hela året! & sen har det varit mest slappning vid poolen . Har ätit sjukt god mat förresten !

Jag rekommenderar verkligen er som inte varit i Kreta att åk dit för sjutton ! :D

Det är helt underbart ! jag skulle kunna stanna där hela livet ..


Flygresan tog ca 4 timmar både dit och hem :) resan dit va väl helt okej , men flygresan hem va lite värre ! alla trötta små barn som bara skriker och har sig , ja ni kan ju tänka er hur det blir på ett plan fullt med folk ;) som tur fanns det hörlurar med musik . Alla va väl extra trötta eftersom vi råkade ut för flygstrejk i Grekland flyget var nästan 5 timmar försenat!. Hela resan hem bestod av musik för min del :D haha !


Jag kommer skriva mera om Kreta men nu ska ni få se lite bilder :)















Bilder kommer lite då och då :)

/ Amanda


Permalink | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NAMN: Amanda
ÅLDER: 14år
KÖN: Kvinna
FAMILJ: Mamma, pappa, och lillebror Emil
BOR: Tibro
INTRESSE: Foto och vara med kompisarna

RSS 2.0