Tibros vintercup 2010 ! :)

PUBLICERAT: 2010-01-24 | 17:21:54
ja idag har det vart Tibros vintercup ! :)
jag har haft jätte kul , vaknade kl 7 och kl 8 va jag på endurobanan :)
jag har vart där från 8-3 typ :D . Träffade Evelina där med ännu roligare hihi.
Nu när jag kom hem så skulle jag ladda in alla bilder på datan men det gick inte :O jag fattar inte varför . Jag är både arg och ledsen för att det inte funkar men jag ska prova ända till ikväll och om det inte funkar så vet jag inte vad jag ska göra .. hjälp !!


Som sagt har jag haft en rolig dag , nu ska jag försöka igen !
/Amanda
Permalink | Motocross | 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NAMN: Amanda
ÅLDER: 14år
KÖN: Kvinna
FAMILJ: Mamma, pappa, och lillebror Emil
BOR: Tibro
INTRESSE: Foto och vara med kompisarna

RSS 2.0