sjuk :(

PUBLICERAT: 2010-01-26 | 21:14:48

Som rubriken säger är jag sjuk inte kul alls :(  har haft ont i huvudet och feber ingen höjdare ..

Men när mamma kom hem från skövde idag så blev man genast på mycket mycket bättre humör hon kom fram till mig med en Media Market påse , kollade ner i påsen och där i låg en Blixt till min kamera + ett 16GB Minneskort :D:D jag blev jätte glad men blixten är i förtidig födelsedagspresent men skit samma jag blev jätte glad för de :D..

Är så himla sugen på att gå ut och fota men det går ju inte när man ligger hemma i feber :(
Jag vill bli frisk nu för jag har prov på torsdag som jag inte får missa och sen på Lördag är de ju tävling i Tidaholm som jag hoppas jag ska på :D ..

Här kommer 2 bilder :


Min blixt . :)


Mitt minneskort :D ( går i alla fall in många crossbilder , i lördags blev ju minneskortet fullt)

Ha en bra kväll !
/ Amanda

Permalink | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NAMN: Amanda
ÅLDER: 14år
KÖN: Kvinna
FAMILJ: Mamma, pappa, och lillebror Emil
BOR: Tibro
INTRESSE: Foto och vara med kompisarna

RSS 2.0