Rubriken är alltid svårast !! (:

PUBLICERAT: 2010-01-22 | 18:24:48

Hejsan allihopa !

Förlåt det va ett tag sen jag la ut ett nytt inlägg men det har vart så mycket så jag har inte hunnit och inte orkat...


Nu är de Fredag igen ! herre gud va tiden går fort de kändes som vi nyss började skolan ..




Längtar bara till sommarn just nu , alla crosstävlingar, träffa alla som man umgås med där , värme , bada och sola med mera , gud va skönt det ska bli :)

Skola idag som vanligt till 14:40.. surt men äntligen HELG ! :)

I helgen blir det att kanske va med några kompisar :)

Men på Söndag så är det äntligen dags för Tibros vintercup 2010 !
Känns alltid bra att stå på hemmabanan (:

Jag ska träffa min underbara Evelina där som jag inte har träffat på hur länge som helst nu ! :)
hur som helst har längtat så efter att fota alla crosskillar det va ju ett tag sen eftersom jag va i sälen när Töreboda tävlingen var men den ställdes ju in :/...


Men mitt nya objektiv är fortfarande inne på lagning jag blir så himla trött på dom där inne på onoff dom tror jag har gjort sönder det med flit men det har jag ju absolut inte gjort !.
Ajja jag hoppas verkligen jag får det till sommarn i alla fall för det verkar ju ta ett tag innan jag får hem det om dom ska hålla på som dom gör just nu ! :) man får ju verkligen hoppas på det bästa i alla fall :)

Jag skriver mera ikväll eller i helgen när jag har lite mera att blogga om :)

Ha det bäst allihopa !
hoppas jag träffar er på endurobanan på söndag ni som kör såklart (;

Permalink | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NAMN: Amanda
ÅLDER: 14år
KÖN: Kvinna
FAMILJ: Mamma, pappa, och lillebror Emil
BOR: Tibro
INTRESSE: Foto och vara med kompisarna

RSS 2.0