Nyår 2009!

PUBLICERAT: 2010-01-01 | 02:23:37

Hoppas alla har haft en bra nyår det har i alla fall jag haft :).
Först på morgonen blev det att åka till slalombacken i Tibro , och åka pulka :). 
När vi kom hem blev det att fixa oss , göra klart maten m.m .
Kl . 4-5 typ åkte vi till Marie,Magnus&Melwin, åt där sen så fortsatte vi nyår hemma hos oss så då tog vi en promenad hem till oss och fira resten av nyår :)
Efter det har vi spelat spel ätit ja mkt mer men jag har haft kul :D
kl .00.00 blev det att gå ut och smälla några raketer och säga GOTT NYTT ÅR!
vi har gjort mkt mer men orkar inte skriva mera för nu ska jag sova men här kommer några bilder från min nyår 2009!.



Zelda :)


Melwin:)


Pappa :)




Marie ;)


Magnus,Melwin&Marie :)


Magnus,Pappa&jag :)


Pappa, dom hade väldigt kul med godiset kan jag säga ! ;)




Jag och mamma på 12 slaget :)

/ Amanda Johansson

Permalink | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NAMN: Amanda
ÅLDER: 14år
KÖN: Kvinna
FAMILJ: Mamma, pappa, och lillebror Emil
BOR: Tibro
INTRESSE: Foto och vara med kompisarna

RSS 2.0