Nu är det dags för fredags mys ♥

PUBLICERAT: 2010-01-29 | 17:48:26
Äntligen Fredag det gillar vi eller hur ? ;)

Idag så skulle egentligen Evelina sova här men hon blev sjuk :( krya på dig !

Imorgon är det ju Tidaholms vintercup 2010 ! :)

Vet inte om jag får med mig någon som håller mig sällskap,
men jag ska dit i alla fall :) mamma kör mig och om jag har tur så stannar hon med mig där :) ....
Är ju inte så jätte kul att stå där själv .

Och jag hoppas verkligen att min kamera funkar denna gången för när det va Tibros vintercup så blev minneskortet fullt och sen när jag skulle ladda in dom på datan så ville dom inte komma dit , tråkigt att de skulle hända just då när jag faktiskt blev nöjd med kortena , hoppas att det aldrig händer igen ..

Ska ge ett riktigt stort lycka till , till dom killarna som ska köra imorgon
hoppas vi träffas där .

Ha en fortsatt bra Fredag kväll :)


/ Amanda
Permalink | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NAMN: Amanda
ÅLDER: 14år
KÖN: Kvinna
FAMILJ: Mamma, pappa, och lillebror Emil
BOR: Tibro
INTRESSE: Foto och vara med kompisarna

RSS 2.0