Kläppen ! ((:

PUBLICERAT: 2010-01-03 | 19:02:08
Hejsan alla ((:

Som rubriken säger , är jag alltså framme i kläppen ((:
Jag vaknade kl 08:30 och då va det bara att ta på sig och hoppa in i bilden och sikta mot Kläppen ((:
Vi kom fram kl 3 ungefär , sen dess har jag packat in alla saker i stugan och fixat sen åkte vi ut och kollade läget lite eftersom vi aldrig har varit här förut ((; vi köpte liftkort också gick jag in i en affär och köpte en skidhjälm ((; riktigt nöjd.Ikväll blir det väll att ta det lugnt . Imorgon så ska jag nog inte åka skidor utan det gör jag på tisdag istället , blir väll att gå ut med mamma och ta härliga kort nu när det är som finast här i kläppen.

Nu ska vi mysa lite .. Ha det bra i kylan
Nytt inlägg imorgon :)
/ Amanda
Permalink | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NAMN: Amanda
ÅLDER: 14år
KÖN: Kvinna
FAMILJ: Mamma, pappa, och lillebror Emil
BOR: Tibro
INTRESSE: Foto och vara med kompisarna

RSS 2.0