Falköping♥

PUBLICERAT: 2010-01-02 | 20:38:44
I dag bar det iväg till Falköping på den 1:a vintercups tävlingen. Superkallt 12Minus grader:) Brrrrrrrrrrrrr.
Min lillebror Emil ville inte tävla idag för vi åker till Kläppen imorrn, så vi åkte för att kolla på alla andra som kämpade i spåren!! Vad duktiga ni var allihopa:)
 Jag skulle fota massor idag hade jag tänkt, men mitt objektiv är fortfarande på lagning så det fick bli bilder på närmare håll, det gick faktiskt ganska bra!!
Det blev mer än 100 bilder iallafall.
Här kommer ett litet smakprov.  Ha det gott alla! Jag hör av mig från Kläppen:) Inga motorcyklar där men det får väl gå ändå:)
Kram på er alla bloggläsare!!


Anton Sandstedt


Calle Johansson


Fabian Sönnermyr


Calle Johansson


Sebastian Jansson


Sebastian Wikström


Rikard Holmgren


Jesper Börjesson


Tobias Carlsson ( guldhjälm )

Finns många många mer bilder för er som är intresserade , hör av er , [email protected]

/ Amanda Johansson ((;
Permalink | Motocross | 4 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Erica Augustsson

Verkligen jättefina bilder! :D

2010-01-02 @ 21:34:13
URL: http://blogg.photofreak1.se/
Postat av: Amanda johansson

Tack så mycket Erica !

Jag blev nöjd för typ första gången haha ..

jag tycker dina bilder också blev jättefina :D

2010-01-02 @ 21:40:05
Postat av: Pontus

kan du kolla fall du har någar bilder på mig :) Nr 71

2010-01-06 @ 23:30:42
Postat av: Amanda

Till Pontus ..

Har tyvärr inte fångat dig på en bild men ja kommer va på dom flesta vintercuperna , ska försöka fånga dig på en bild då ! (:

2010-01-08 @ 14:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NAMN: Amanda
ÅLDER: 14år
KÖN: Kvinna
FAMILJ: Mamma, pappa, och lillebror Emil
BOR: Tibro
INTRESSE: Foto och vara med kompisarna

RSS 2.0