11 Januari 2010 ! :)

PUBLICERAT: 2010-01-11 | 21:04:37

Idag så va det första skoldagen på typ 3 veckor , kul att träffa alla kompisar igen i alla fall :).
Idag så hängde johanna med mig efter skolan vi gjorde inte mkt alls , men när vi kom hem så kom Mikael Sandberg till mig, han hade med sig ett paket jag undrade va det va. spännande , han sa: till mästerfotografen :)
 jag förstod nästan att det va något med mina crossbilder att göra så jag sprang in och kollade va det va ! :) Det va en Crosskalender (y) jag kollade i den och det va 2st bilder som jag hade tagit snacka om att jag blev glad att mina bilder fanns med i den kalendern :D
Tack så mycket ! :)

Här kommer dom bilderna jag har tagit i kalendern :


Framsidan av själva kalendern.


Foto: Amanda Johansson :)


Foto: Amanda Johansson :)

/ Amanda Johansson

Permalink | Min vardag | 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: emmaaa

gött (;

2010-01-22 @ 22:34:19
URL: http://emmaperzzon.blogg.se/
Postat av: Amanda johansson

ja :)

2010-01-22 @ 22:55:54
URL: http://crossbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NAMN: Amanda
ÅLDER: 14år
KÖN: Kvinna
FAMILJ: Mamma, pappa, och lillebror Emil
BOR: Tibro
INTRESSE: Foto och vara med kompisarna

RSS 2.0