Måndag igen :(

PUBLICERAT: 2010-02-08 | 17:57:46
Hejsan allihopa :)

I helgen har jag varit ganska upptagen kan man säga :) På Lördagen blev det att åka till Törebodas v-cup med mamma och FOTA ! :D jätte kul :)
Jag tycker att ALLA killar körde jätte bra fast att det är så svåra snöspår just nu ..

Söndag blev det att fortsätta helgen på en endurobana i Tibro :) jätte kul de med :)
 Det va väldigt mycket folk ;)

Blev riktigt nöjd med alla kortena som jag har tagit i helgen :)

Jag förstår att endel vill se kortena från i Söndags men jag kommer inte hinna redigera dom i veckan för jag har fullt upp i skolan just nu men nästa vecka har jag sportlov så då kommer jag redigera alla kort de lovar jag ! :) hoppas ni kan vänta lite ..

Idag när jag loggade in på min blogg så kollade jag på hur många besökare jag hade i Lördags gissa ... 55 besökare rekord för mig som inte har haft bloggen så länge ännu :) men jag blir jätte glad när ni kollar in på min blogg så mycket som ni gör och jag skulle bli himla glad om ni fortsatte med de :D 

skriv gärna en kommentar så vet jag om det är något jag ska ändra på :)


Anders Eriksson

/ Amanda

Permalink | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NAMN: Amanda
ÅLDER: 14år
KÖN: Kvinna
FAMILJ: Mamma, pappa, och lillebror Emil
BOR: Tibro
INTRESSE: Foto och vara med kompisarna

RSS 2.0