Kylslaget 2010 ! :)

PUBLICERAT: 2010-02-19 | 19:42:04
Hejj ! :)

Imorse var jag väldigt redig tyckte jag själv , att jag gick ut frivilligt för att skotta bort all 20 cm ny snö ;) .
Som jag sa igår vill jag ju att snön ska försvinna och att värmen ska titta fram det skulle ju inte vara fel just nu eller hur ? :)

Sen när jag kom in va jag helt slut hela ryggen va helt öm :( så då tröstade jag mig själv med en bra film ! :D
Efter de har jag varit ute på en kvällspromenad med mamma och hunden ;) .. 

                                                                                                                                                                     

Har precis laddat kameran och tömt minneskortet ! ;)

En bra start om man ska till crossbanan därefter ;)

Imorgon kl . 11:00 ska jag stå redo på kylslaget för att kolla på enduro och självklart hänger kameran med som vanligt ;) .

Hoppas på en jätte bra dag i skogen med en massa folk :D

Alla som ska köra imorgon ett stort lycka till !! :D

Vi hörs när jag har kommit hem imorgon .


haha en bild på Emil ;)
/ Amanda
Permalink | Motocross | 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NAMN: Amanda
ÅLDER: 14år
KÖN: Kvinna
FAMILJ: Mamma, pappa, och lillebror Emil
BOR: Tibro
INTRESSE: Foto och vara med kompisarna

RSS 2.0