Kan det aldrig sluta snöa !

PUBLICERAT: 2010-02-18 | 19:59:35
Hejsan ! :)

Kom nyss hem från en långpromenad med mamma i snöstormen :(
Allvarligt kan det inte sluta snöa snart ?

Jaja jag var i alla fall redig och hängde med mamma ut så hon slapp att gå själv :) sen på vägen hem passade jag på att köra lite snöbollskrig :D !  jag sprang i typ 1 meters snö ;) hahah

Idag så har jag vart i stan med mamma och köpt en stor kameraväska till mig så nu får hela kameran plats ;)

Juste ja igår va jag och beställde en tröja och ett par byxor som det står crossbiten på jag har alltså designat dom själv ! :) jag hoppas på att det blir bra och att jag får användning för tröjan i sommar :D .


Och just nu längtar jag bara till den 1 juli för då ska vi till KRETA ! så himla gött vill redan åka idag så som det ser ut här i Tibro med snöstorm :( 

/ Amanda 
Permalink | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NAMN: Amanda
ÅLDER: 14år
KÖN: Kvinna
FAMILJ: Mamma, pappa, och lillebror Emil
BOR: Tibro
INTRESSE: Foto och vara med kompisarna

RSS 2.0