HAPPY BIRTHDAY TO ME ! :)

PUBLICERAT: 2010-02-28 | 10:11:42
Idag fyller jag hela 14 år !:)

ett stort grattis till mig :) haha

Jag blev precis väckt av mamma och pappa som kom och sjöng för mig :) jag fick 2 halsdukar , 1 fox tröja och 2 stycken andra tröjor av mamma och pappa ett stort tack ! :)




Idag kl . 1 så kommer släkten för att fira mig ska bli trevligt :) 

                                                                                                                                                                  


Igår :


Så va Erik med familj här för att fira mig . Vi hade jätte kul det roligaste var att när jag sa nu är kl .12 så började dom sjunga för mig väldigt högt kan jag säga . haha :)
Jag skulle inte sagt att klockan va 12 ;)

Ett stort tack för födelsedagspresenten jag fick av Erik med familj , fick en puck som det stod Allt annat känns puckat på ;) på baksidan va det ett presentkort på MediaMarkt ett stort tack va precis va jag hade önskat mig ! :)


Kommer ett inlägg när kalaset är slut :)

/ kram Amanda
Permalink | Min vardag | 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Jessicaa (:

grattis (:

2010-03-04 @ 13:41:05
URL: http://ceccon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NAMN: Amanda
ÅLDER: 14år
KÖN: Kvinna
FAMILJ: Mamma, pappa, och lillebror Emil
BOR: Tibro
INTRESSE: Foto och vara med kompisarna

RSS 2.0