Tibro MK ..♥

PUBLICERAT: 2010-04-18 | 18:15:36

Ännu en toppen dag på tibro motorbana :) Idag blåste det mer än igår , haha .
Kameran var full av sand och grus så det har blivit en stor rengöring av den ;) .
Men en hel del fina bilder blev det :)

Alltid roligt när man får possitiv respons på det man gör :) idag var det flera som kom fram och sa att mina bilder va fina :)

Tack snälla ! :)

Från och med nästa helg kommer Tibro MKs hemsida att länka mig .

Då hoppas jag på ännu fler besökare och kommentarer ! :)


Oscar Åberg .


Rikard Källqvist .


Anton Jacobsson .


Stefan Andersson .


Philip Nilsson.

Marcus Ögell .


Sebastian Johansson.


Henrik Molin .


Erik Larsson .


Emil Johansson .


Måns.


brorsan :)

// Amanda

Permalink | Motocross | 4 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Mikael Nisson

Riktigt bra bilder du tar, det är energi i dom !!

2010-04-18 @ 20:52:25
URL: http://www.tibromk.se
Postat av: Jocke lindberg (y)

Tjo haru bilder på mig från träningen idag ? :)



enn blå yamma 250 hade jag (AA) kompis med rikard källqvist

2010-04-18 @ 21:43:27
URL: http://mxjockee.blogg.se/
Postat av: åberg

snygga bilder:D

2010-04-20 @ 21:00:31
Postat av: ellen :)

jättefina bilder amanda, superkul att läsa din blogg måste jag säga :)

<3

2010-04-22 @ 17:02:02
URL: http://elleenduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NAMN: Amanda
ÅLDER: 14år
KÖN: Kvinna
FAMILJ: Mamma, pappa, och lillebror Emil
BOR: Tibro
INTRESSE: Foto och vara med kompisarna

RSS 2.0