→ Stubbarace ! ←

PUBLICERAT: 2010-04-17 | 20:36:31

Idag har det varit en rolig men blåsig dag . Vi har varit utanför Hjo och kört stubbarace ! :) Ett glatt gäng som nästan blåste bort ;) Imorgon ser jag fram emot att tillbringa dagen på tibrobanan :) ALLA ÄR VÄLKOMNA ! :)

Bilder från idag :)


Marcus Söderström !


Gustav " gurra " Överberg

André Börjesson


Linus Överberg

Patrik Överberg


Sebastian Johansson


Mathias "pappa" Johansson


Älskade broder ! ;)


Mathias Johansson , Marcus Söderström , Linus Överberg



Vill tacka min bror utan dig hade jag aldrig fotat cross och aldrig hittat till crossbanorna ♥

Hade inte klarat mig utan dig , älskar dig min bror♥

Permalink | Motocross | 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: josefine

snygga foton! nawi, vad gulligt skrivet om din bror :)

2010-04-18 @ 18:10:28
URL: http://malmboorgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NAMN: Amanda
ÅLDER: 14år
KÖN: Kvinna
FAMILJ: Mamma, pappa, och lillebror Emil
BOR: Tibro
INTRESSE: Foto och vara med kompisarna

RSS 2.0