Första Cross skolan för år 2010 ! :)

PUBLICERAT: 2010-04-21 | 21:29:25

Första Cross skolan idag som sagt :)

Ganska många som var där enligt mig ;) haha . Var riktigt trevligt att komma till crossbanan igen !
Nu kommer jag att vara på crossbanan varje Onsdag om det går enligt planeringen eftersom det är cross skola då!


Kan bara säga att jag blir himla glad när ni säger att bloggen & bilderna är fina det vill jag tacka så jätte mycket för ! :)

Kameran kom inte med idag eftersom att det snöade ute idag :( inget vidare alls !


Om bara 2 veckor så börjar det riktiga livet för mig ! Då blir det att plassera husvagnen på crossbanorna ! känns som att sommaren kommer bli riktigt bra i år ! :D


Ha det riktigt bra alla där ute !
/ Amanda

Permalink | Motocross | 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NAMN: Amanda
ÅLDER: 14år
KÖN: Kvinna
FAMILJ: Mamma, pappa, och lillebror Emil
BOR: Tibro
INTRESSE: Foto och vara med kompisarna

RSS 2.0