CrossBiten ♥Tibro MK

PUBLICERAT: 2010-04-10 | 17:32:48

Jaha då har crossen startat på allvar igen:)
Idag har jag tillbringat min dag på tibrobanan !! Känns underbart och jätteroligt att det är cross säsong igen, träffa alla på banan och höra ljudet av motorcyklarna och doften av bensin!!!!:)
Man glömmer nästan hur bra man mår av att vara ute hela dagarna och att bara fota och ha kul. Idag var det tyvärr kallt och blåsigt men vad gör väl det:)
Imorgon är det dags igen då Tibrobanan öppnar på riktigt! Jag kommer att finnas där med min älskade kamera och fota alla körsugna. Ni kan höra av er om ni önskar foto.
Kvaliten på bilderna varierar nu ibörjan på säsongen men jag lär mig hela tiden! Tycker det är så kul:)

Här kommer några bilder från idag.








/ Amanda

Permalink | Motocross | 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NAMN: Amanda
ÅLDER: 14år
KÖN: Kvinna
FAMILJ: Mamma, pappa, och lillebror Emil
BOR: Tibro
INTRESSE: Foto och vara med kompisarna

RSS 2.0