12-timmars !

PUBLICERAT: 2010-04-24 | 19:47:28

Om några minuter åker jag iväg för att kolla på 12-timmars :)
Ska bli riktigt kul ;)

Tar nog inte med mig kameran , jag får se helt enkelt :)

Imorgon blir det Tibrobanan igen alltid lika härligt att komma till hemmabanan , fota och träffa alla folk :)
Bilder kommer nog under morgonkvällen så håll utkik ! :)

Som sagt är det första skaraborg & svealandsfräsen nästa helg :) Så då blir det att tillbringa hela helgen på Hallsbergs bana ! Bättre kan det inte bli !! :)

Detta är livet kan jag lova er !

/ Amanda

Permalink | Motocross | 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NAMN: Amanda
ÅLDER: 14år
KÖN: Kvinna
FAMILJ: Mamma, pappa, och lillebror Emil
BOR: Tibro
INTRESSE: Foto och vara med kompisarna

RSS 2.0