TORSDAG♥

PUBLICERAT: 2009-12-10 | 20:43:00

Hejj! ;)

Skolan slutade med elevensval, 15:20.
Men jag , Johanna och Lisa satt i ett annat klassrum och vi satt vid datan vi spelade spel på svt.se :)
haha kul va det .
När jag spelade blev jag förbannad bara för att jag förlorade:/hihi
Johanna sa : det här skulle vi spela in och lägga ut på youtube så får dom se att du kan blir arg också ;) då sa jag aldrig i livet att du filmar mig .

Sen när jag slutade så ringde Bella hon ville förja med mig hem.

Vi satt typ bara vid datan ;)
kl.19:00 så skulle jag till Smuleberg och kolla på Emils lucia,mötte Lisa där med :)

Kom nyss hem från lucia firandet jätte bra va det :)

Och nu så sitter och kollar på mammas pojkar finalen:D

kommer in ett nytt inlägg imorgon

/kram Amanda

Permalink | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: johanna

hahahahhahhha fy sjutton va kul det var!;)<3333333

2009-12-10 @ 21:24:33
URL: http://johannafellbrandt.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ja verkligen , det måste vi göra om ;) <333333

2009-12-11 @ 15:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NAMN: Amanda
ÅLDER: 14år
KÖN: Kvinna
FAMILJ: Mamma, pappa, och lillebror Emil
BOR: Tibro
INTRESSE: Foto och vara med kompisarna

RSS 2.0