Torsdag♥

PUBLICERAT: 2009-12-17 | 21:17:39

Idag så blev det också att gå ut och gå med mamma det va svinkalt säger jag bara !!
Men sen så hade jag så himla tråkigt så jag gick ut och skottade lite ;)haha inte så jätte kul men lekte lite med Zelda också;)

Imorgon är det Fredag och det betyder att det är sista dagen i skolan:D!
JULLOV..
Skoldagen :
Börjar 08:10 , från 08:10 till 9 någonting så ska vi vell leka elr något tror jag :)
sen blir det att gå till sporthallen och kolla på polonäsen:) kommer nog va jätte bra i år.
vi slutar 10:30 efter det så blir det stan med älskade johanna;)♥
vi kommer in i sista sekunden för att handla julklappar;)haha
Det kommer nog bli en jättemysig dag med en jättemysig tjej;)

kommer ett nytt inlägg imorgon kväll!

/ Amanda♥

Permalink | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NAMN: Amanda
ÅLDER: 14år
KÖN: Kvinna
FAMILJ: Mamma, pappa, och lillebror Emil
BOR: Tibro
INTRESSE: Foto och vara med kompisarna

RSS 2.0