Lördag :)

PUBLICERAT: 2009-12-19 | 21:15:16
Hejsan !!
Idag har jag varit i stan och lämnat in mitt objektiv som gick sönder idag :/ riktigt surt.
Kommer ej kunna fota den första vintercupen men ska se till att jag får låna något:)

Idag så gick jag och mamma ut på morgonen och fotade lite men så hände detta inte kul alls ...
Men jag fick några fina kort i alla fall;)
När vi va inne med mitt objektiv så passade jag på att köpa ett stativ som jag har velat ha länge! :)
De första jag gjorde va såklart att gå ut i trädgården och prova de! .... de funkade jättebra.
Men sen vid kl.4 så åkte : Jag , Emil , Erik, Johan och pappa till skövde på en endurotävling , säterkåsan :)
det va jättekul men man såg precis ingenting kan jag säga + att jag hade med mig kameran men det blev bara 2 bilder .haha;)
Säterkåsan började kl.4 men vi kom lite senare så vi hann inte kolla så mycket .:/
men frisk luft fick vi i alla fall..

Här kommer lite bilder från Säterkåsan + promenaden med mamma:



De va dom 2 bilderna som blev bra ;)






Ha en bra kväll !

/ Amanda





Permalink | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NAMN: Amanda
ÅLDER: 14år
KÖN: Kvinna
FAMILJ: Mamma, pappa, och lillebror Emil
BOR: Tibro
INTRESSE: Foto och vara med kompisarna

RSS 2.0