LÖRDAG

PUBLICERAT: 2009-12-12 | 23:14:41

Heejsan ! :)

 så blev det att gå upp kl 8..:/ sen kl 9 .. så blev det att åka mot mullsjö:)
jag har alltså tillbringat halva min dag i mullsjö på att titta på innebandy.
 jätte bra spelat TIBRO !!!!!
 vill bara säga ett stort grattis till första matchen ,men den sista då blev det tyvärr förlust.
vi åkte från mullsjö typ kl 3 elr något , vi stannade på en resturang på vägen hem :)
jätte mysigt.



kom hem typ vid halv 5. det va bara att göra iordning sig snabbt för vi skulle vara på barnkalas kl 5.
Melwin fyllde år igår
GRATTIS MELWIN I EFTERSKOTT 

Kalaset va i nyboskolan .
vi spelade innebandy,handboll m.m jätte kul hade jag :)
efter vi hade spelat lite så blev det fika:)
efter kalaset så skulle mamma och pappa åka till Marie&Magnus
så jag sitter här hemma helt själv :/
 
Här kommer lite innebandy bilder från idag!:
TIBRO!

Permalink | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NAMN: Amanda
ÅLDER: 14år
KÖN: Kvinna
FAMILJ: Mamma, pappa, och lillebror Emil
BOR: Tibro
INTRESSE: Foto och vara med kompisarna

RSS 2.0