JULLOV(y)

PUBLICERAT: 2009-12-18 | 22:59:06

Hejsan alla i mitt vinterland;)

Idag så slutade skolan 11.00 , JULLOV;)
Vi kollade på polonäsen efter det så blev det att gå tillbaka till klassrummet där körde vi lekar , fick godis och önskade lärarna godjul:).
Polonäsen va jättebra i år , michael jacksson tema , bäst på alla år...
Vid 12.00 så kom skjusen (kurt) till Skövde.:)
Jag och Johanna åkte till skövde och handlade julklappar i sista minuten ;)haha
+ att det blev mäst kläder till mig .hihi
sen när vi va klara så fick vi sitta och vänta på mamma och Emil för dom skulle ändå in tll stan så vi åkte med dom hem:)
Kom hem typ kl.5 från skövde ..
Åkte med johanna hem,åkte först till stallet och mocka;) sen blev det hem till henne och göra ansiktsmask haha vi såg för jävliga ut ;)

Nu sitter jag här kom hem för typ 15 min sen ...
Finns bara en sak att säga det blev en jättemysig dag med en jättemysig tjej:)♥

Ha en bra kväll !!

så här såg vi ut efter ansiktsmasken:
Alexandra , jag och Johanna;)


Dagens inköp:

2st gina byxor (älskar dom);)
stickad tröja från Kappahl
Tröja från Vero Moda
+ en liten julklapp ;)

Permalink | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: johannaa

ååååååååååå fulaste bilden oxå! ser ju as fet ut:/

hihi men puss sötis!<3

2009-12-20 @ 16:03:25
URL: http://johannafellbrandt.blogg.se/
Postat av: Amanda

du är inte fet alls ... pusspådigmed ;)<33 godjul&gottnyttår

2009-12-20 @ 17:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NAMN: Amanda
ÅLDER: 14år
KÖN: Kvinna
FAMILJ: Mamma, pappa, och lillebror Emil
BOR: Tibro
INTRESSE: Foto och vara med kompisarna

RSS 2.0