Julafton:)

PUBLICERAT: 2009-12-24 | 23:37:15

JUL

Vaknade 07:30 tror jag , upp och äta och öppnade 2 julklappar :)
kl. 09:30 blev det skogen med kusinerna (y)blev en liten mysig utflykt med varm choklad och lussebulle :D.. men när vi skulle gå tillbaka till bilen då blev det inte så lungt längre , då började alla köra snöbollskrig haha!.
jag blev väll mest gnosad om man säger så ... blev nerputtad i snön och gnosad ..
Men jag hade det jättemysigt i skogen :)

kl 12 ungefär kom mormor och morfar med julklappar till oss :) tack så jättemycket !
efter dom hade gått så blev det att fira julen hos farmor och farfar .
har varit där från kl 13.00 till 21.00 (y) har haft en toppen kväll verkligen ..
tack så mycket för alla julklappar.
nu kommer lite bilder från idag :

Årets julklappar.



sa du gnosning!?


SA DU SNÖBOLLSKRIG!


man kan säga att jag blev gnosad ja :)


gör julmat :)


Syskonen Johansson :)


Tomten!


/ Amanda

Permalink | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NAMN: Amanda
ÅLDER: 14år
KÖN: Kvinna
FAMILJ: Mamma, pappa, och lillebror Emil
BOR: Tibro
INTRESSE: Foto och vara med kompisarna

RSS 2.0