Helg-helg-äntligen-helg♥

PUBLICERAT: 2009-12-04 | 15:47:41

Äntligen fredag säger jag bara:)
skolan gick segt som vanligt speciellt matten.
Men nu har jag i alla fall kommit hem .
Och stackars Evelina , det va någon som hade gjort punka på hennes cykel
när vi skulle åka hem:/ så när hon skulle åka hem så sa hon till mig jag kommer nästan inte framåt.♥haha
Ikväll blir det vell att sitta vid datan och kanske kolla lite på idol.
jag lägger ut ett inlägg senare sen när jag har lite mera att skriva om:) ♥

/ Amanda Johansson

Permalink | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: evelina kingg

ja! jävla fitt ungar som gjorde punka :o

ja rammlade ju på vägen hem! :o

hahahah <3

2009-12-05 @ 19:43:26
Postat av: Amanda

haha det va lite roligt :)

men stackars dig <33

2009-12-05 @ 19:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NAMN: Amanda
ÅLDER: 14år
KÖN: Kvinna
FAMILJ: Mamma, pappa, och lillebror Emil
BOR: Tibro
INTRESSE: Foto och vara med kompisarna

RSS 2.0