Fredag♥

PUBLICERAT: 2009-12-04 | 21:03:44

Så nu kommer ett nytt inlägg från idag :)
idag så gick skolan segt som vanligt :/
men sen när jag kom hem satte jag min vid datan.. 
sen när mamma slutade jobbet hängde jag med henne och handlade mat ..
jag köpte en tidning som heter fotosidan så jag hade lite att göra i alla fall:)
sen när vi kom hem satte jag mid vid datan igen ;)älskar min data.♥
har ätit sen dess också . men nu sitter jag här och stickar medans erik lånade min datan lite =) 



Lördag ♥:

Idag blir det nog att kolla på när Emil tränar enduro vet inte riktigt än :)
men senare ikväll ska mamma och pappa bort så då kommer Johanna ♥till mig hoppas jag
då blir det vell att mysa framför TV:en och käka godis..
skulle vara kul om någon va sociala med oss :)

 Jag lägger in ett nytt inlägg imorgon kväll ...


Ha en jätte mysig helg

/ Amanda Johansson

 

 

 

 

 

Permalink | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NAMN: Amanda
ÅLDER: 14år
KÖN: Kvinna
FAMILJ: Mamma, pappa, och lillebror Emil
BOR: Tibro
INTRESSE: Foto och vara med kompisarna

RSS 2.0