Bästa dagen med Sofie♥

PUBLICERAT: 2009-12-22 | 21:22:15

Hejsan alla mina kära bloggläsare♥
 !
 har inte hunnit att blogga men nu kommer ett nytt inlägg(y)

Idag så gjorde jag inte så mkt  jag sov till 11 skönt :D
sen har jag typ suttit vid datan .. såklart man sitter vi datan ..

men sen så kom Sofie äntligen blev det av att vi äntligen kunde va ..
vi har haft jättekul i alla fall jag , vi har skrattat och skrattat .
kulkul...
Vi gick och köpte den sista julklappen till mamma idag:) hoppas hon blir nöjd.
Men nu gick Sofie hem, 21.10 har haft en jättetrevlig dag med henne , det måste göras om.

Men nu sitter jag vid datan och lyssnar på : Justin Bieber han är hur bra som helst♥

Nu ska jag fortsätta att lyssna på den underbara låten .

ha en fortsatt trevlig kväll !

/ Amanda Johansson

Permalink | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NAMN: Amanda
ÅLDER: 14år
KÖN: Kvinna
FAMILJ: Mamma, pappa, och lillebror Emil
BOR: Tibro
INTRESSE: Foto och vara med kompisarna

RSS 2.0