2:a advent

PUBLICERAT: 2009-12-06 | 15:08:23

Gud va tiden går fort .. tyckte nyss att det va 1:advent. :)
vaknade 11:30
jag va ju öppe till typ halv 2 så jag är ganska trött idag.
men nu har jag kommit hem från skogen tog en promenix men familjen så nu är jag lite piggare:)
ville gå ut och fota lite idag men det är ju redan mörkt:/, får ta det en annan dag.
lägger istället in en gammal bild.

Och så klart gick min mobil sönder idag . asså det va inte länge sen jag lämnade in den på lagning jag stör mig så på sånna saker.Så imorgon blir det nog stan för att kolla på en annan.Bilden är från 1:a advent hos mormor&morfar

/ Amanda johansson

Permalink | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NAMN: Amanda
ÅLDER: 14år
KÖN: Kvinna
FAMILJ: Mamma, pappa, och lillebror Emil
BOR: Tibro
INTRESSE: Foto och vara med kompisarna

RSS 2.0