20e December!

PUBLICERAT: 2009-12-20 | 14:19:14

Gud det är redan 20:e december , bara 4 dagar kvar till JUL ;).

Idag så vaknade jag 10:15 , mamma kom in och sa du nu får du gå upp ur sängen vi ska va på kalas kl 11.jaba men hallå det är ingen som har sagt till mig att vi skulle vara på kalas kl 11:O

Vi skulle fira min kusin som fyller 4år det 23december ;)
Nu har jag precis kommit hem och vet inte vad jag ska göra ..kom med förslag(Y)

Nu har snön kommit till Tibro i alla fall , vi har typ 10-15cm snö:)
nu är det snöbollskrig som gäller ;)

Ha en bra dag !

/ Amanda


Permalink | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NAMN: Amanda
ÅLDER: 14år
KÖN: Kvinna
FAMILJ: Mamma, pappa, och lillebror Emil
BOR: Tibro
INTRESSE: Foto och vara med kompisarna

RSS 2.0